1998-2017

1998-2017 19 ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..



Γιόγκα για ελεύθερη κατάδυση

ΓΙΟΓΚΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΤΑΔΥΣΗ...
Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΟΣ FREEDIVER. Η ΓΙΟΓΚΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΤΑΔΥΣΗ, ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΟ ΜΥΑΛΟ ΣΕ ΧΑΛΑΡΟ ΣΩΜΑ.
ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΦΑΝΗΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΤΑΔΥΣΗ. ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΥΘΕΙΤΕ ΝΩΡΙΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΟΥΤΙΑ Ή ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΤΙΚΗ ΑΠΝΟΙΑ. Η ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ - ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΣΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ. ΕΤΣΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ Η ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΟΞΥΓΟΝΟΥ. 
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΓΙΟΓΚΑ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΥΛ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ASHTANGA ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΤΕΝΤΩΜΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΟΝΩΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΒΟΥΤΙΑ. ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥ ΤΕΝΤΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΥΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ 1-2 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΣΗ. ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΑΣ, ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΤΕ. ΙΔΑΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η SIVANANDA YOGA. 

ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ: 
ΓΙΟΓΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ 3-6 ΩΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ. 
ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ (ASANAS) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΩΔΥΝΕΣ. 
ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ.
ΔΙΝΕΤΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ASANAS, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΒΑΘΙΕΣ, ΑΡΓΕΣ ΑΝΑΠΝΟΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑ ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: